Az Origo.hu – vagy csak Origo – Magyarország leglátogatottabb hírportáljainak egyike. Egykori kiadója a Magyar Telekom tartalomszolgáltatási területtel foglalkozó leányvállalata, az Origo Média és Kommunikációs Zrt. volt, majd a New Wave Media Group, jelenleg New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft. Tulajdonosa a Fidesz kötődésű KESMA. 2014 óta kormányzati propaganda-médiává vált, miután a harmadik Orbán-kormányhoz közeli személyek érdekeltségébe került.

Property Value
dbo:abstract
  • Az Origo.hu – vagy csak Origo – Magyarország leglátogatottabb hírportáljainak egyike. Egykori kiadója a Magyar Telekom tartalomszolgáltatási területtel foglalkozó leányvállalata, az Origo Média és Kommunikációs Zrt. volt, majd a New Wave Media Group, jelenleg New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft. Tulajdonosa a Fidesz kötődésű KESMA. 2014 óta kormányzati propaganda-médiává vált, miután a harmadik Orbán-kormányhoz közeli személyek érdekeltségébe került. A Fidesz bevándorlásellenes kampányát támogatva külföldi híreiben jellemzően negatív felhangú tudósításokkal mutatja be a közelmúltban Nyugat-Európába vándorolt migránsokat (terror, bűncselekmények stb.), illetve olykor átalakítja a külföldi médiákban megjelent, ezzel kapcsolatos híreket a negatív kampány érdekében. A lap 2019-ben 33 helyreigazítási perből összesen huszonegyet veszített el. Ezzel a legtöbb pert vesztett médium volt ebben az évben, de 2020-ban is. (hu)
  • Az Origo.hu – vagy csak Origo – Magyarország leglátogatottabb hírportáljainak egyike. Egykori kiadója a Magyar Telekom tartalomszolgáltatási területtel foglalkozó leányvállalata, az Origo Média és Kommunikációs Zrt. volt, majd a New Wave Media Group, jelenleg New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft. Tulajdonosa a Fidesz kötődésű KESMA. 2014 óta kormányzati propaganda-médiává vált, miután a harmadik Orbán-kormányhoz közeli személyek érdekeltségébe került. A Fidesz bevándorlásellenes kampányát támogatva külföldi híreiben jellemzően negatív felhangú tudósításokkal mutatja be a közelmúltban Nyugat-Európába vándorolt migránsokat (terror, bűncselekmények stb.), illetve olykor átalakítja a külföldi médiákban megjelent, ezzel kapcsolatos híreket a negatív kampány érdekében. A lap 2019-ben 33 helyreigazítási perből összesen huszonegyet veszített el. Ezzel a legtöbb pert vesztett médium volt ebben az évben, de 2020-ban is. (hu)
dbo:owner
dbo:type
dbo:wikiPageExternalLink
dbo:wikiPageID
  • 266997 (xsd:integer)
dbo:wikiPageLength
  • 28553 (xsd:nonNegativeInteger)
dbo:wikiPageRevisionID
  • 23770709 (xsd:integer)
prop-hu:kiadó
  • New Wave Media Group Kft. (hu)
  • New Wave Media Group Kft. (hu)
prop-hu:név
  • Origo (hu)
  • Origo (hu)
prop-hu:székhely
  • 1037 (xsd:integer)
prop-hu:tulajdonos
prop-hu:típus
prop-hu:wikiPageUsesTemplate
prop-hu:ár
  • ingyenes (hu)
  • ingyenes (hu)
dct:subject
rdf:type
rdfs:comment
  • Az Origo.hu – vagy csak Origo – Magyarország leglátogatottabb hírportáljainak egyike. Egykori kiadója a Magyar Telekom tartalomszolgáltatási területtel foglalkozó leányvállalata, az Origo Média és Kommunikációs Zrt. volt, majd a New Wave Media Group, jelenleg New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft. Tulajdonosa a Fidesz kötődésű KESMA. 2014 óta kormányzati propaganda-médiává vált, miután a harmadik Orbán-kormányhoz közeli személyek érdekeltségébe került. (hu)
  • Az Origo.hu – vagy csak Origo – Magyarország leglátogatottabb hírportáljainak egyike. Egykori kiadója a Magyar Telekom tartalomszolgáltatási területtel foglalkozó leányvállalata, az Origo Média és Kommunikációs Zrt. volt, majd a New Wave Media Group, jelenleg New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft. Tulajdonosa a Fidesz kötődésű KESMA. 2014 óta kormányzati propaganda-médiává vált, miután a harmadik Orbán-kormányhoz közeli személyek érdekeltségébe került. (hu)
rdfs:label
  • Origo.hu (hu)
  • Origo.hu (hu)
prov:wasDerivedFrom
foaf:isPrimaryTopicOf
foaf:name
  • Origo (hu)
  • Origo (hu)
is dbo:wikiPageRedirects of
is prop-hu:kiadó of
is foaf:primaryTopic of